تغییر رفتار مصرف‌کننده در جنگ 12 روزه/ لزوم تطبیق کسب وکارها با شرایط جدید

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به آثار تغییر رفتار مصرف در جنگ 12 روزه تاکید کرد، تغییر شرایط بازار لزوماً به معنای توقف فعالیت نیست، بلکه به معنای ضرورت بازطراحی مدل‌های کسب‌وکار و سازگاری با تحولات است.

  ۱۴۰۴/۰۵/۲۰     0    16.6k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
تغییر رفتار مصرف‌کننده در جنگ 12 روزه/ لزوم تطبیق کسب وکارها با شرایط جدید

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، یک کارشناس اقتصادی با اشاره به آثار تغییر رفتار مصرف در جنگ 12 روزه تاکید کرد، تغییر شرایط بازار لزوماً به معنای توقف فعالیت نیست، بلکه به معنای ضرورت بازطراحی مدل‌های کسب‌وکار و سازگاری با تحولات است.

شناسه خبر: 39334262
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر