حضور گسترده برندها و فروشگاهها در بلکفرایدی اسنپپی
اسنپپی از آغاز کمپین بلکفرایدی ۱۴۰۴ خود با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!» خبر داد؛ رویدادی که با تکیه بر تمام زیرساختهای خود از ۲۴ آبان ماه در سراسر ایران اجرا میشود و فروش کالا و خدمات را از طریق شبکه فروشگاههای طرف قرارداد در دسترس کاربران قرار میدهد. این کمپین بهلحاظ فعالیت گسترده برندهای معتبر و فروشگاههای صاحبنام متنوع در سراسر ایران، یکی از بزرگترین کمپینهای بلکفرایدی سال جاری محسوب میشود. این کمپین خرید آنلاین و حضوری را بهصورت اعتباری پوشش میدهد و هدف آن، ارائه تجربه خرید اعتباری ساده، شفاف، خوشایند و مقرونبهصرفه برای طیف گستردهای از کاربران است. تنوع شرکا و مدیریت تامین
به گزارش سهندخبر به نقل از خبرفوری،
اسنپپی از آغاز کمپین بلکفرایدی ۱۴۰۴ خود با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!» خبر داد؛ رویدادی که با تکیه بر تمام زیرساختهای خود از ۲۴ آبان ماه در سراسر ایران اجرا میشود و فروش کالا و خدمات را از طریق شبکه فروشگاههای طرف قرارداد در دسترس کاربران قرار میدهد.
این کمپین بهلحاظ فعالیت گسترده برندهای معتبر و فروشگاههای صاحبنام متنوع در سراسر ایران، یکی از بزرگترین کمپینهای بلکفرایدی سال جاری محسوب میشود. این کمپین خرید آنلاین و حضوری را بهصورت اعتباری پوشش میدهد و هدف آن، ارائه تجربه خرید اعتباری ساده، شفاف، خوشایند و مقرونبهصرفه برای طیف گستردهای از کاربران است.
تنوع شرکا و مدیریت تامین


