قیمت دوم خودروهای وارداتی
در بین ۱۰ خودرویی که مورد بررسی قرار داده شده، کمترین حاشیه بازار به نیسان سانی مربوط میشود و بیشترین اختلاف قیمت کارخانه و بازار نیز نصیب کیا K۵ شده است. هر چند توقف واردات خودرو پس از گذشت چهارسال، توسط دولت سیزدهم لغو شد، با این حال دولت چهاردهم، بازاری تحویل خواهد گرفت که فاصله قیمتی خودروهای خارجی آن از مبدأ تا بازار بیش از ۲ میلیارد تومان است. قیمت دوم وارداتیها نتیجه خطای سیاستگذاری در واردات خارجیها است. دولت چهاردهم که احتمالا چند هفته دیگر آغاز به کار خواهد کرد، بازار خودروهای وارداتی را با حاشیه قیمت بسیار بالایی تحویل خواهد گرفت و از همین رو این پرسش مطرح است که سرنوشت این بازار در دولت آینده چه خواهد شد.
به گزارش سهندخبر به نقل از ،
در بین ۱۰ خودرویی که مورد بررسی قرار داده شده، کمترین حاشیه بازار به نیسان سانی مربوط میشود و بیشترین اختلاف قیمت کارخانه و بازار نیز نصیب کیا K۵ شده است.
هر چند توقف واردات خودرو پس از گذشت چهارسال، توسط دولت سیزدهم لغو شد، با این حال دولت چهاردهم، بازاری تحویل خواهد گرفت که فاصله قیمتی خودروهای خارجی آن از مبدأ تا بازار بیش از ۲ میلیارد تومان است. قیمت دوم وارداتیها نتیجه خطای سیاستگذاری در واردات خارجیها است.
دولت چهاردهم که احتمالا چند هفته دیگر آغاز به کار خواهد کرد، بازار خودروهای وارداتی را با حاشیه قیمت بسیار بالایی تحویل خواهد گرفت و از همین رو این پرسش مطرح است که سرنوشت این بازار در دولت آینده چه خواهد شد.


