نتایج یک نظرسنجی: ۴۴.۳ درصد از مردم در شبانه روز، یک تا دو ساعت از شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند/ ۳۵.۶ درصد از مردم اصلا با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا نیستند؛ ۳۲.۱ درصد نیز بیان کردند که فقط اسم این آن‌ها را شنیده‌اند

طبق نتایج تحلیلی، با افزایش سن مدت زمان استفاده از رسانه‌های اجتماعی کمتر می‌شود. افراد در گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال به طور میانگین ۳ ساعت و ۸ دقیقه در شبانه‌روز از شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. این زمان برای افراد ۳۰ تا ۴۹ سال ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه و برای افراد بالای ۵۰ سال یک ساعت است. از سوی دیگر، افراد با تحصیلات بالاتر، مدت زمان بیشتری از این شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

  ۱۴۰۴/۰۶/۲۶     0    5.2k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
نتایج یک نظرسنجی: ۴۴.۳ درصد از مردم در شبانه روز، یک تا دو ساعت از شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند/ ۳۵.۶ درصد از مردم اصلا با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا نیستند؛ ۳۲.۱ درصد نیز بیان کردند که فقط اسم این آن‌ها را شنیده‌اند

به گزارش سهندخبر به نقل از پایگاه خبری انتخاب، طبق نتایج تحلیلی، با افزایش سن مدت زمان استفاده از رسانه‌های اجتماعی کمتر می‌شود. افراد در گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال به طور میانگین ۳ ساعت و ۸ دقیقه در شبانه‌روز از شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. این زمان برای افراد ۳۰ تا ۴۹ سال ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه و برای افراد بالای ۵۰ سال یک ساعت است. از سوی دیگر، افراد با تحصیلات بالاتر، مدت زمان بیشتری از این شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

شناسه خبر: 77338785
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر