آشپزی یا آگهی؟ مسئله این است!

ادعای سرگرمی دارد اما محصول نهایی چیزی جز ترکیبی از لوگوهای اسپانسر، تکرار نقش‌های فرسوده و اجراهایی کم‌رمق نیست؛ «شفرونی» نمونه‌ای است از رئالیتی‌شویی که سرگرمی را قربانی فروش کرده است.

  ۱۴۰۴/۰۸/۲۸     0    7.9k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشپزی یا آگهی؟ مسئله این است!

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، ادعای سرگرمی دارد اما محصول نهایی چیزی جز ترکیبی از لوگوهای اسپانسر، تکرار نقش‌های فرسوده و اجراهایی کم‌رمق نیست؛ «شفرونی» نمونه‌ای است از رئالیتی‌شویی که سرگرمی را قربانی فروش کرده است.

شناسه خبر: 75745620
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر