آشپزی یا آگهی؟ مسئله این است!
ادعای سرگرمی دارد اما محصول نهایی چیزی جز ترکیبی از لوگوهای اسپانسر، تکرار نقشهای فرسوده و اجراهایی کمرمق نیست؛ «شفرونی» نمونهای است از رئالیتیشویی که سرگرمی را قربانی فروش کرده است.
یا ورود با ایمیل
به لیست مشترکین ما بپیوندید تا آخرین اخبار، به روز رسانی ها و پیشنهادات ویژه را مستقیماً در صندوق پستی خود دریافت کنید
۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ 505203
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ 500069
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ 504129
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ 498194
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ 498969
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ 501344
همه نتایج نظرسنجی: 42
عالی
