برند زاگرس، واحد نمونه صنعتی کشور در سال ۱۴۰۴
در مراسم روز ملی صنعت، معدن و تجارت که در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۴ برگزار شد، از برند معتبر زاگرس به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در حوزه پوشاک تقدیر شد. این مراسم، هر ساله به ابتکار شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور رئیسجمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقامات عالیرتبه دولت و فعالان اقتصادی کشور برگزار میشود و هدف آن تقدیر از برندها و واحدهای تولیدی پیشرو در کشور است که با تلاش و نوآوری خود نقش مهمی در توسعه اقتصادی و صنعتی ایران ایفا کردهاند. در این مراسم، لوح و تندیس افتخار به جناب آقای رحیم چگنی، مدیرعامل زاگرس اهدا شد و این برند در میان دهها واحد تولیدی برجسته کشور، به عنوان نمونهای از کیفیت، نوآوری، ظرفیت تولید و مسئولیت اجتماعی معرفی شد. انتخاب زاگرس، نمایانگر تلاش مستمر این برند در ارتقای تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار است و نقشی اثرگذار در صنعت پوشاک ایران دارد. مجموعه زاگرس از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و طی بیش از دو دهه، به یکی از برندهای پیشرو و اثرگذار در صنعت مد و پوشاک ایران تبدیل شده است. این برند از همان ابتدا با تکیه بر سه رکن بنیادین هنر، طبیعت و فرهنگ ایرانی فعالیت خود را شروع کرد و این سه پایه همچنان ستون اصلی هویت برند و تعهدات اجتماعی زاگرس محسوب میشوند.
به گزارش سهندخبر به نقل از خبرفوری،
در مراسم روز ملی صنعت، معدن و تجارت که در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۴ برگزار شد، از برند معتبر زاگرس به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در حوزه پوشاک تقدیر شد. این مراسم، هر ساله به ابتکار شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور رئیسجمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقامات عالیرتبه دولت و فعالان اقتصادی کشور برگزار میشود و هدف آن تقدیر از برندها و واحدهای تولیدی پیشرو در کشور است که با تلاش و نوآوری خود نقش مهمی در توسعه اقتصادی و صنعتی ایران ایفا کردهاند.
در این مراسم، لوح و تندیس افتخار به جناب آقای رحیم چگنی، مدیرعامل زاگرس اهدا شد و این برند در میان دهها واحد تولیدی برجسته کشور، به عنوان نمونهای از کیفیت، نوآوری، ظرفیت تولید و مسئولیت اجتماعی معرفی شد. انتخاب زاگرس، نمایانگر تلاش مستمر این برند در ارتقای تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار است و نقشی اثرگذار در صنعت پوشاک ایران دارد.
مجموعه زاگرس از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و طی بیش از دو دهه، به یکی از برندهای پیشرو و اثرگذار در صنعت مد و پوشاک ایران تبدیل شده است. این برند از همان ابتدا با تکیه بر سه رکن بنیادین هنر، طبیعت و فرهنگ ایرانی فعالیت خود را شروع کرد و این سه پایه همچنان ستون اصلی هویت برند و تعهدات اجتماعی زاگرس محسوب میشوند.


