شخص ثالث و درمان در صدر شکایات بیمه‌ای/ نارضایتی مردم از تأخیر و کم‌برآوردی خسارت

تازه‌ترین آمار بیمه مرکزی از شکایات مردم در شش‌ماهه نخست 1404 نشان می‌دهد بیش از نیمی از اعتراض‌های بیمه‌گذاران وارد تشخیص شده؛ آماری که ضعف مزمن شرکت‌ها در پرداخت به‌موقع خسارت، ارزیابی منصفانه و شفافیت کسورات را دوباره در کانون توجه قرار داده است.

  ۱۴۰۴/۰۸/۰۲     0    8k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
شخص ثالث و درمان در صدر شکایات بیمه‌ای/ نارضایتی مردم از تأخیر و کم‌برآوردی خسارت

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین آمار بیمه مرکزی از شکایات مردم در شش‌ماهه نخست 1404 نشان می‌دهد بیش از نیمی از اعتراض‌های بیمه‌گذاران وارد تشخیص شده؛ آماری که ضعف مزمن شرکت‌ها در پرداخت به‌موقع خسارت، ارزیابی منصفانه و شفافیت کسورات را دوباره در کانون توجه قرار داده است.

شناسه خبر: 18929249
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر