عارضه‌یابی زنجیره تأمین و عرضه قطعات یدکی محصولات سایپا/کیفیت خدمات، ستون اعتماد مشتری

مدیرعامل سایپایدک با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات و بهینه‌سازی فرآیندها در شبکه نمایندگی‌ها گفت: هر خدمت و هر تعامل با مشتری باید با رویکرد ارزش‌آفرینی و تقویت برند سایپایدک انجام شود.

  ۱۴۰۴/۰۵/۲۲     0    6.5k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
عارضه‌یابی زنجیره تأمین و عرضه قطعات یدکی محصولات سایپا/کیفیت خدمات، ستون اعتماد مشتری

به گزارش سهندخبر به نقل از پایگاه خبری انتخاب، مدیرعامل سایپایدک با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات و بهینه‌سازی فرآیندها در شبکه نمایندگی‌ها گفت: هر خدمت و هر تعامل با مشتری باید با رویکرد ارزش‌آفرینی و تقویت برند سایپایدک انجام شود.

شناسه خبر: 73923534
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر