استراتژی پنهان اسپانسر‌های «عشق ابدی»؛ مد و استایل به عنوان ابزار نفوذ فرهنگی

چرا یک برنامه ترکیه‌ای، با یک لوکیشن و یک قالب تکراری، می‌خواهد عشق را برای ایرانی‌ها، نسخه‌پیچی کند؟ چه شرکت‌هایی پشت تولید این محتوای جنجالی هستند و چرا حتی نام‌شان را به‌وضوح اعلام نمی‌کنند؟

  ۱۴۰۴/۰۵/۰۹     0    7.7k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
استراتژی پنهان اسپانسر‌های «عشق ابدی»؛ مد و استایل به عنوان ابزار نفوذ فرهنگی

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، چرا یک برنامه ترکیه‌ای، با یک لوکیشن و یک قالب تکراری، می‌خواهد عشق را برای ایرانی‌ها، نسخه‌پیچی کند؟ چه شرکت‌هایی پشت تولید این محتوای جنجالی هستند و چرا حتی نام‌شان را به‌وضوح اعلام نمی‌کنند؟

شناسه خبر: 63125021
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر