اسرائیلی ها با واسطه گفتند ما را با خیبرشکن نزنید، با فتاح و موشکهای کلاسیک بزنید/ اسرائیل از توان موشکی ایران خبر نداشت
روزنامه نگار پیشکسوت و تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: در جنگ اخیر و تجاوز اسرائیل به ایران، به عنوان کسی که عرصه را میشناسد شاهد یکسری جابهجاییها و انتقال خبرنگاران در برخی از شبکههای فارسی زبان بودیم که من احساس کردم یکسری اتفاقات در راه است و میخواهند یک قاب بسازند و آن چه بود؟ ضربه و شوک به روان اجتماعی ایران که من معتقدم به صورت نسبی موفق بودند و این کار در کنار حمله نظامی انجام شد. ماشاالله شمس الواعظین در دومین نشست همبستگی اجتماعی و دفاع ملی؛ بررسی ابعاد رسانهای درباره وضعیت رسانههای جریان اصلی در جنگ ۱۲ روزه تحمیلی به ایران از سوی اسرائیل گفت: ما دو دسته بلایا داریم؛ یک دسته بلایای طبیعی هستند و یک دسته دیگر مانند جنگها و ترورها بلایای دستساز انسان هستند. در جنگهای نسل چهارم بحثهای نظارت بصری حذف شده است و جای مشاهده انسان در آن جنگ را روایت در نوشتار و قاب در تصویر گرفته است. این فعال رسانهای ادامه داد: قاب در شبکههای تلویزیونی و فضای مجازی بسیار مهم شده است. ساختمان شیشهای صداوسیما که مورد هدف که قرار گرفت مردم نمیدانستند، تا آن قاب ساخته شد. در روایتسازی مهم است که چگونه قاب را بسازیم و عرضه کنیم.

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرفوری،
روزنامه نگار پیشکسوت و تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: در جنگ اخیر و تجاوز اسرائیل به ایران، به عنوان کسی که عرصه را میشناسد شاهد یکسری جابهجاییها و انتقال خبرنگاران در برخی از شبکههای فارسی زبان بودیم که من احساس کردم یکسری اتفاقات در راه است و میخواهند یک قاب بسازند و آن چه بود؟ ضربه و شوک به روان اجتماعی ایران که من معتقدم به صورت نسبی موفق بودند و این کار در کنار حمله نظامی انجام شد.
ماشاالله شمس الواعظین در دومین نشست همبستگی اجتماعی و دفاع ملی؛ بررسی ابعاد رسانهای درباره وضعیت رسانههای جریان اصلی در جنگ ۱۲ روزه تحمیلی به ایران از سوی اسرائیل گفت: ما دو دسته بلایا داریم؛ یک دسته بلایای طبیعی هستند و یک دسته دیگر مانند جنگها و ترورها بلایای دستساز انسان هستند. در جنگهای نسل چهارم بحثهای نظارت بصری حذف شده است و جای مشاهده انسان در آن جنگ را روایت در نوشتار و قاب در تصویر گرفته است.
این فعال رسانهای ادامه داد: قاب در شبکههای تلویزیونی و فضای مجازی بسیار مهم شده است. ساختمان شیشهای صداوسیما که مورد هدف که قرار گرفت مردم نمیدانستند، تا آن قاب ساخته شد. در روایتسازی مهم است که چگونه قاب را بسازیم و عرضه کنیم.