اهمیت "روان سازمانی" در رفتار سازمانی

روان پرسنل شامل شناخت شخصیت، انگیزه‌ها، نگرانی‌ها و احساسات کارکنان است. نادیده گرفتن این جنبه می‌تواند تأثیر منفی عمیقی بر عملکرد و توسعه سازمان داشته باشد. به‌طور مثال، مدیری که بدون توجه به آرامش روانی کارکنان، مدام فشار و سرزنش ایجاد می‌کند، نه تنها روحیه کارکنان را تضعیف می‌کند، بلکه کیفیت عملکرد سازمان را نیز کاهش می‌دهد.

  ۱۴۰۴/۰۶/۳۱     0    9k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
اهمیت "روان سازمانی" در رفتار سازمانی

به گزارش سهندخبر به نقل از فرارو،
روان پرسنل شامل شناخت شخصیت، انگیزه‌ها، نگرانی‌ها و احساسات کارکنان است. نادیده گرفتن این جنبه می‌تواند تأثیر منفی عمیقی بر عملکرد و توسعه سازمان داشته باشد. به‌طور مثال، مدیری که بدون توجه به آرامش روانی کارکنان، مدام فشار و سرزنش ایجاد می‌کند، نه تنها روحیه کارکنان را تضعیف می‌کند، بلکه کیفیت عملکرد سازمان را نیز کاهش می‌دهد.

شناسه خبر: 93199857
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر