بعد از جنگ ۱۲ روزه، آنقدر رکود در بازار لوازم خانگی بالاست که بالا بردن قیمت اصلاً در برنامه نیست / در برخی کالا‌ها سود نزدیک به صفر در نظر گرفته شده / حدود ۶۰ درصد قطعات برخی محصولات مانند تلویزیون وارداتی است / دسترسی به کالا‌های خارجی از طریق قاچاق است؛ اگر فروشنده‌های این کالا‌ها مالیات بدهند، قیمت این کالا‌ها خیلی بیشتر می‌شود

نسرین اوجاقی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران می‌گوید بعد از جنگ ۱۲ روزه، آنقدر رکود در بازار لوازم خانگی بالاست که همه تلاش می‌کنند مقداری تحریک تقاضا شود و خرید بالا برود. بالا بردن قیمت اصلاً در برنامه نیست.  

  ۱۴۰۴/۰۵/۱۶     0    17.2k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
بعد از جنگ ۱۲ روزه، آنقدر رکود در بازار لوازم خانگی بالاست که بالا بردن قیمت اصلاً در برنامه نیست /  در برخی کالا‌ها سود نزدیک به صفر در نظر گرفته شده / حدود ۶۰ درصد قطعات برخی محصولات مانند تلویزیون وارداتی است / دسترسی به کالا‌های خارجی از طریق قاچاق است؛ اگر فروشنده‌های این کالا‌ها مالیات بدهند، قیمت این کالا‌ها خیلی بیشتر می‌شود

به گزارش سهندخبر به نقل از پایگاه خبری انتخاب، نسرین اوجاقی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران می‌گوید بعد از جنگ ۱۲ روزه، آنقدر رکود در بازار لوازم خانگی بالاست که همه تلاش می‌کنند مقداری تحریک تقاضا شود و خرید بالا برود. بالا بردن قیمت اصلاً در برنامه نیست.  

شناسه خبر: 89819151
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر