بهبود تجربه کاربر و مدیریت یکپارچه ارتباط با مشتری با قابلیت اتصال CRM پیام‌گستر و تلگرام

در دنیای رقابتی کسب‌وکارها، ارتباط مؤثر و هدفمند با مشتریان دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورتی حیاتی برای رشد و توسعه هر کسب‌وکار محسوب می‌شود. نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیام‌گستر با معرفی قابلیت جدید اتصال به تلگرام در آخرین نسخه خود، گام بزرگی در جهت ارتقای تجربه مشتری و مدیریت یکپارچه تعاملات برندها برداشته است. این قابلیت، علاوه بر ساده‌سازی فرآیندهای ارتباطی، فرصت‌های بهتر و متنوع‌تری برای بازاریابی، فروش و پشتیبانی در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. ارتباط مستقیم و حرفه‌ای با مشتریان از طریق تلگرام

  ۱۴۰۴/۰۶/۰۵     0    9.1k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهبود تجربه کاربر و مدیریت یکپارچه ارتباط با مشتری با قابلیت اتصال CRM پیام‌گستر و تلگرام

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرفوری،

در دنیای رقابتی کسب‌وکارها، ارتباط مؤثر و هدفمند با مشتریان دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورتی حیاتی برای رشد و توسعه هر کسب‌وکار محسوب می‌شود.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیام‌گستر با معرفی قابلیت جدید اتصال به تلگرام در آخرین نسخه خود، گام بزرگی در جهت ارتقای تجربه مشتری و مدیریت یکپارچه تعاملات برندها برداشته است. این قابلیت، علاوه بر ساده‌سازی فرآیندهای ارتباطی، فرصت‌های بهتر و متنوع‌تری برای بازاریابی، فروش و پشتیبانی در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

ارتباط مستقیم و حرفه‌ای با مشتریان از طریق تلگرام

شناسه خبر: 42780649
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر