حرکت به سمت آبرسانی پایدار در البرز؛ کاهش چشمگیر مشکلات آب‌رسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش چشمگیر تماس‌های دریافتی با مرکز ارتباط با مشتریان 122 خبر داد و آن را نشانه‌ای از بهبود وضعیت خدمات‌رسانی در حوزه آبرسانی استان دانست.

  ۱۴۰۴/۰۵/۲۰     0    11.3k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
حرکت به سمت آبرسانی پایدار در البرز؛ کاهش چشمگیر مشکلات آب‌رسانی

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش چشمگیر تماس‌های دریافتی با مرکز ارتباط با مشتریان 122 خبر داد و آن را نشانه‌ای از بهبود وضعیت خدمات‌رسانی در حوزه آبرسانی استان دانست.

شناسه خبر: 86699589
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر