خبرگزاری دولت: بررسی اینستاگرام با ۳۱ میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته / رقابت اصلی در شکل‌دهی افکار عمومی، در میان توئیتر، تلگرام و ایتا

ایرنا، خبرگزاری دولت با تحلیل محتوای مرتبط با ۷ پیام‌رسان و شبکه‌اجتماعی پرطرفدار در ایران نوشت که بررسی اینستاگرام با ۳۱ میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته و  رقابت اصلی در شکل‌دهی افکار عمومی، در میان توئیتر، تلگرام و ایتا است.

  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳     0    162.5k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
خبرگزاری دولت: بررسی اینستاگرام با ۳۱ میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته /  رقابت اصلی در شکل‌دهی افکار عمومی، در میان توئیتر، تلگرام و ایتا

به گزارش سهندخبر به نقل از ، ایرنا، خبرگزاری دولت با تحلیل محتوای مرتبط با ۷ پیام‌رسان و شبکه‌اجتماعی پرطرفدار در ایران نوشت که بررسی اینستاگرام با ۳۱ میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته و  رقابت اصلی در شکل‌دهی افکار عمومی، در میان توئیتر، تلگرام و ایتا است.

شناسه خبر: 44132314
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر