سازمان تأمین اجتماعی: پیام «به‌ جای بیمه، طلا بخرید»، امنیت اجتماعی نسل‌های آینده را تهدید کرده و صندوق‌های بازنشستگی را به ناترازی شدیدتر می‌کشاند/ اگر این روند ادامه یابد، در آینده‌ای نه چندان دور، میلیون‌ها نفر از مردم ایران بدون هرگونه پوشش بیمه‌ای، درمانی و بازنشستگی، رها خواهند شد/ این تبلیغات مردم را از حمایت‌های قانونی تهی می‌کند و آینده جامعه را به خطر می‌اندازد

در حالیکه مدتی است موج تبلیغاتی گسترده‌ای مردم را به «خرید طلا» به‌جای «بیمه‌پردازی» فرا خوانده، مدیرکل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی، این موج تبلیغاتی را «خزانِ پنهانِ امنیت اجتماعی» توصیف کرد و با اشاره به تاثیر این تبلیغات در خروج یک میلیون نفر از دایره پوشش اجباری طی یکسال اخیر، نسبت به رها شدن برخی افراد بدون پشتوانه بیمه‌ای، درمانی، بازنشستگی، ازکارافتادگی و حمایت‌های قانونی در آینده هشدار داد.

  ۱۴۰۴/۰۸/۲۷     0    13.4k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
سازمان تأمین اجتماعی: پیام «به‌ جای بیمه، طلا بخرید»، امنیت اجتماعی نسل‌های آینده را تهدید کرده و صندوق‌های بازنشستگی را به ناترازی شدیدتر می‌کشاند/ اگر این روند ادامه یابد، در آینده‌ای نه چندان دور، میلیون‌ها نفر از مردم ایران بدون هرگونه پوشش بیمه‌ای، درمانی و بازنشستگی، رها خواهند شد/ این تبلیغات مردم را از حمایت‌های قانونی تهی می‌کند و آینده جامعه را به خطر می‌اندازد

به گزارش سهندخبر به نقل از پایگاه خبری انتخاب، در حالیکه مدتی است موج تبلیغاتی گسترده‌ای مردم را به «خرید طلا» به‌جای «بیمه‌پردازی» فرا خوانده، مدیرکل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی، این موج تبلیغاتی را «خزانِ پنهانِ امنیت اجتماعی» توصیف کرد و با اشاره به تاثیر این تبلیغات در خروج یک میلیون نفر از دایره پوشش اجباری طی یکسال اخیر، نسبت به رها شدن برخی افراد بدون پشتوانه بیمه‌ای، درمانی، بازنشستگی، ازکارافتادگی و حمایت‌های قانونی در آینده هشدار داد.

شناسه خبر: 53746112
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر