سکوت مدیران خودرو در محکمه افکار عمومی
مدیران خودرو اردیبهشت جهنمی را پشت سر گذاشت و قطعا کمی هم بداقبال بود، اما نباید فراموش کنیم افکارعمومی همچنان منتظر اعلام توجیه منطقی و دلیل فنی بروز حادثه برای اکسل عقب ایکس ۵۵ پرو و سایر خودروهای چری در ایران است مدیران خودرو در قبال رسوایی خودرو ایکس ۵۵ پرو غیرمنفعلانه عمل کرده و با وجود غضب سازمان استاندارد هنوز نمیدانیم چرا اکسل خودرویی میلیاردی هنگام حرکت در مسیر هموار شکسته شده و جان سرنشینانش را به خطر انداخته است. در رفتن اکسل عقب ایکس ۵۵ پرو اوایل اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داد و مدیران خودرو تنها پس از صدور فرمان توقف شمارهگذاری ایکس ۵۵ پرو، حاضر شد در نشست خبری افشا کند هفت درصد از مجموع ۳۰ هزار دستگاه ایکس ۵۵ پرو فروخته شده در معرض خطر بودهاند. همین توضیح دیرهنگام مدیران خودرو هم کلافهکننده به نظر میرسد، چون اگر هر خودرو به طور متوسط دو نفر سرنشین داشته باشد، نتیجه میگیریم جان حدود چهار هزار و ۳۱۸ نفر از سرنشینان دو هزار و ۱۵۹ دستگاه ایکس ۵۵ پرو در خطر بوده است. مدیران خودرو این حجم از بیمبالاتی را نمیتواند حتی بهخاطر سیل اخبار و سریال بداقبالیهای اریبهشت ۱۴۰۳ توجیه کند.


مدیران خودرو اردیبهشت جهنمی را پشت سر گذاشت و قطعا کمی هم بداقبال بود، اما نباید فراموش کنیم افکارعمومی همچنان منتظر اعلام توجیه منطقی و دلیل فنی بروز حادثه برای اکسل عقب ایکس ۵۵ پرو و سایر خودروهای چری در ایران است
مدیران خودرو در قبال رسوایی خودرو ایکس ۵۵ پرو غیرمنفعلانه عمل کرده و با وجود غضب سازمان استاندارد هنوز نمیدانیم چرا اکسل خودرویی میلیاردی هنگام حرکت در مسیر هموار شکسته شده و جان سرنشینانش را به خطر انداخته است.
در رفتن اکسل عقب ایکس ۵۵ پرو اوایل اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داد و مدیران خودرو تنها پس از صدور فرمان توقف شمارهگذاری ایکس ۵۵ پرو، حاضر شد در نشست خبری افشا کند هفت درصد از مجموع ۳۰ هزار دستگاه ایکس ۵۵ پرو فروخته شده در معرض خطر بودهاند. همین توضیح دیرهنگام مدیران خودرو هم کلافهکننده به نظر میرسد، چون اگر هر خودرو به طور متوسط دو نفر سرنشین داشته باشد، نتیجه میگیریم جان حدود چهار هزار و ۳۱۸ نفر از سرنشینان دو هزار و ۱۵۹ دستگاه ایکس ۵۵ پرو در خطر بوده است. مدیران خودرو این حجم از بیمبالاتی را نمیتواند حتی بهخاطر سیل اخبار و سریال بداقبالیهای اریبهشت ۱۴۰۳ توجیه کند.