ظفرقندی: 80 درصد شکایات حوزه سلامت به علت برخورد نامناسب است

وزیر بهداشت گفت: 80 درصد شکایت‌ها در حوزه سلامت به دلیل برخورد نامناسب، بی احترامی و یا تکریم نکردن ارباب رجوع است از این رو باید سه رکن اساسی «پیش بینی، پیشگیری و اصلاح رویه‌ها» به خصوص در مراکز درمانی در اولویت کار بازرسی قرار گیرد.

  ۱۴۰۴/۰۳/۰۸     0    19.4k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
ظفرقندی: 80 درصد شکایات حوزه سلامت به علت برخورد نامناسب است

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزیر بهداشت گفت: 80 درصد شکایت‌ها در حوزه سلامت به دلیل برخورد نامناسب، بی احترامی و یا تکریم نکردن ارباب رجوع است از این رو باید سه رکن اساسی «پیش بینی، پیشگیری و اصلاح رویه‌ها» به خصوص در مراکز درمانی در اولویت کار بازرسی قرار گیرد.

شناسه خبر: 35665349
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر