ما امروز در میانه «جنگ ترکیبی» هستیم/ «مأموریت» ما فقط «فرهنگی» نیست بلکه «درآمدزایی» هم داریم/ برای «درآمدزایی» باید «خلاق» بود!!

سینماپرس: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تولیدکنندگان اسباب‌بازی می‌توانند با استفاده از دیدگاه‌های روان‌شناسان کودک تولیداتی کاربردی برای دوران بحران طراحی کنند. حضور در سکوهای اینترنتی داخلی، انتقال تجربه‌ها و رساندن محصول به مخاطب در این دوران از اهمیت بالایی برخوردار است.

  ۱۴۰۴/۰۴/۲۸     0    4.7k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
ما امروز در میانه «جنگ ترکیبی» هستیم/ «مأموریت» ما فقط «فرهنگی» نیست بلکه «درآمدزایی» هم داریم/ برای «درآمدزایی» باید «خلاق» بود!!

به گزارش سهندخبر به نقل از سینما پرس، سینماپرس: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تولیدکنندگان اسباب‌بازی می‌توانند با استفاده از دیدگاه‌های روان‌شناسان کودک تولیداتی کاربردی برای دوران بحران طراحی کنند. حضور در سکوهای اینترنتی داخلی، انتقال تجربه‌ها و رساندن محصول به مخاطب در این دوران از اهمیت بالایی برخوردار است.

شناسه خبر: 58048614
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر