مفهوم عدالت آموزشی، نیازمند بازآرایی و باز مهندسی است

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مفهوم عدالت آموزشی، نیازمند بازآرایی و باز مهندسی است، گفت: تصمیماتی در موضوع عدالت آموزشی در سال‌های گذشته اتخاذ شده که اکنون نیازمند بازنگری و بازبینی است و با تشکیل کارگروه مربوطه، سهمیه‌های کنکور بازنگری می‌شود.

  ۱۴۰۴/۰۵/۲۰     0    9.6k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
مفهوم عدالت آموزشی، نیازمند بازآرایی و باز مهندسی است

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرگزاری ایرنا، تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مفهوم عدالت آموزشی، نیازمند بازآرایی و باز مهندسی است، گفت: تصمیماتی در موضوع عدالت آموزشی در سال‌های گذشته اتخاذ شده که اکنون نیازمند بازنگری و بازبینی است و با تشکیل کارگروه مربوطه، سهمیه‌های کنکور بازنگری می‌شود.

شناسه خبر: 11017756
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر