وقتی سریال به‌جای پایان، تبلیغ فصل بعد می‌شود/ یک سقوط دیگر برای رضا عطاران!

وقتی پایان‌بندی یک سریال نه برای مخاطب، بلکه برای جلب سرمایه‌گذار نوشته می‌شود، نتیجه چیزی شبیه «اجل معلق» است؛ اثری که نشان داد حتی عطاران هم می‌تواند در دام تکرار و سطحی‌نگری گرفتار شود.

  ۱۴۰۴/۰۷/۲۷     0    12.8k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
وقتی سریال به‌جای پایان، تبلیغ فصل بعد می‌شود/ یک سقوط دیگر برای رضا عطاران!

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، وقتی پایان‌بندی یک سریال نه برای مخاطب، بلکه برای جلب سرمایه‌گذار نوشته می‌شود، نتیجه چیزی شبیه «اجل معلق» است؛ اثری که نشان داد حتی عطاران هم می‌تواند در دام تکرار و سطحی‌نگری گرفتار شود.

شناسه خبر: 47480281
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر