ویدیو/ پیروز حناچی: صداوسیما به جای تبلیغ دائم مام اسپری سورملینا، روی بحران آب وقت بگذارد

پیروز حناچی در گفت‌و‌گو با «انتخاب» عنوان کرد: صداوسیما به جای تبلیغ دائم مام اسپری سورملینا، روی بحران آب و روش درست مصرف وقت بگذارد. چقدر به بچه‌ها گفتیم که می‌شود حمام رفت، ولی دائما دوش باز نباشد؛ چقدر روی این کار کردیم که آبی که داریم تبدیل به فاضلاب می‌کنیم، قابل استفاده‌ی مجدد است و یکبار مصرف نیست؟

  ۱۴۰۴/۰۸/۲۰     0    15k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
ویدیو/ پیروز حناچی: صداوسیما به جای تبلیغ دائم مام اسپری سورملینا، روی بحران آب وقت بگذارد

به گزارش سهندخبر به نقل از پایگاه خبری انتخاب، پیروز حناچی در گفت‌و‌گو با «انتخاب» عنوان کرد: صداوسیما به جای تبلیغ دائم مام اسپری سورملینا، روی بحران آب و روش درست مصرف وقت بگذارد. چقدر به بچه‌ها گفتیم که می‌شود حمام رفت، ولی دائما دوش باز نباشد؛ چقدر روی این کار کردیم که آبی که داریم تبدیل به فاضلاب می‌کنیم، قابل استفاده‌ی مجدد است و یکبار مصرف نیست؟

شناسه خبر: 11425143
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر