پاسخگویی به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس مشتریان بانک ملی ایران در روزهای جنگ تحمیلی

در طول ۱۲ روز جنگ تحمیلی اخیر، واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با تمام توان در کنار مردم ایستاد و بدون وقفه به ارائه خدمات ادامه داد.

  ۱۴۰۴/۰۴/۱۴     0    6k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
پاسخگویی به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس مشتریان بانک ملی ایران در روزهای جنگ تحمیلی

به گزارش سهندخبر به نقل از پایگاه خبری انتخاب، در طول ۱۲ روز جنگ تحمیلی اخیر، واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با تمام توان در کنار مردم ایستاد و بدون وقفه به ارائه خدمات ادامه داد.

شناسه خبر: 15032899
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر