«پیام رسان‌های داخلی» می توانند از ظرفیت «تبلیغات بازرگانی رسانه ملی» در قالب خدمات ویژه فرهنگی استفاده کنند

سینماپرس: مدیرکل بازرگانی سازمان صدا و سیما گفت: پیام رسان های داخلی می توانند از ظرفیت تبلیغات بازرگانی رسانه ملی در قالب خدمات ویژه فرهنگی استفاده کنند.

  ۱۴۰۴/۰۵/۰۳     0    10.6k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
«پیام رسان‌های داخلی» می توانند از ظرفیت «تبلیغات بازرگانی رسانه ملی» در قالب خدمات ویژه فرهنگی استفاده کنند

به گزارش سهندخبر به نقل از سینما پرس، سینماپرس: مدیرکل بازرگانی سازمان صدا و سیما گفت: پیام رسان های داخلی می توانند از ظرفیت تبلیغات بازرگانی رسانه ملی در قالب خدمات ویژه فرهنگی استفاده کنند.

شناسه خبر: 70592861
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر