کسانی که نگاهی نوستالژیک به «سینمای پیش از انقلاب» داشتند تلاش کردند «سینمای پس از انقلاب» را به همان مسیر بازگردانند

سینماپرس: «اکبر حر» با بیان این مطلب که کسانی که نگاهی نوستالژیک به سینمای پیش از انقلاب داشتند، تلاش کردند سینمای پس از انقلاب را به همان مسیر بازگردانند؛ تصریح نمود: مسیری که امروزه آثار و نتایج آن را در تولیدات چند سال اخیر به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد. متأسفانه، آن‌گونه که آقای علی نصیریان نیز اشاره کرده‌اند، سینمای ایران در سال‌های اخیر به سینمای موسوم به «فیلم‌فارسی» تبدیل شده است؛ سینمایی که ویژگی شاخص آن کافه، کافه‌نشینی و مسائل مشابه است؛ مسائلی که هیچ ارتباطی با زندگی، ارزش‌ها و دین مردم ندارند.

  ۱۴۰۴/۰۵/۲۰     0    19.6k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
کسانی که نگاهی نوستالژیک به «سینمای پیش از انقلاب» داشتند تلاش کردند «سینمای پس از انقلاب» را به همان مسیر بازگردانند

به گزارش سهندخبر به نقل از سینما پرس، سینماپرس: «اکبر حر» با بیان این مطلب که کسانی که نگاهی نوستالژیک به سینمای پیش از انقلاب داشتند، تلاش کردند سینمای پس از انقلاب را به همان مسیر بازگردانند؛ تصریح نمود: مسیری که امروزه آثار و نتایج آن را در تولیدات چند سال اخیر به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد. متأسفانه، آن‌گونه که آقای علی نصیریان نیز اشاره کرده‌اند، سینمای ایران در سال‌های اخیر به سینمای موسوم به «فیلم‌فارسی» تبدیل شده است؛ سینمایی که ویژگی شاخص آن کافه، کافه‌نشینی و مسائل مشابه است؛ مسائلی که هیچ ارتباطی با زندگی، ارزش‌ها و دین مردم ندارند.

شناسه خبر: 83188296
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر