ایجاد «نیاز مصنوعی» در مردم توسط پزشک بلاگرها/ سود اقتصادی، ارزش اخلاقی را به حاشیه می‌برد

بلاگرها یا چهره‌های تأثیرگذار در حرفه‌هایی چون پزشکی و وکالت، با ابزار رسانه‌، نوعی احساس نیاز در مردم ایجاد می‌کنند. فضای تبلیغات باعث می‌شود افراد گمان کنند به این خدمات نیاز دارند؛ درحالی که بسیاری از این نیازها، نیازهای کاذب هستند.

  ۱۴۰۴/۰۸/۱۷     0    12.6k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
ایجاد «نیاز مصنوعی» در مردم توسط پزشک بلاگرها/ سود اقتصادی، ارزش اخلاقی را به حاشیه می‌برد

به گزارش سهندخبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، بلاگرها یا چهره‌های تأثیرگذار در حرفه‌هایی چون پزشکی و وکالت، با ابزار رسانه‌، نوعی احساس نیاز در مردم ایجاد می‌کنند. فضای تبلیغات باعث می‌شود افراد گمان کنند به این خدمات نیاز دارند؛ درحالی که بسیاری از این نیازها، نیازهای کاذب هستند.

شناسه خبر: 34495118
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر