معاون بازاریابی گروه اسنپ: اسنپ‌پرو ابزاری برای کاهش هزینه‌های ماهانه تا ۵ میلیون تومان

اسنپ‌پرو، سرویس اشتراک حرفه‌ای سوپراپ اسنپ با بیش از یک میلیون کاربر فعال در ۲۹ شهر کشور، می‌تواند تا ۵ میلیون تومان در هزینه‌های ماهانه کاربران صرفه‌جویی ایجاد کند. به گفته معاون بازاریابی اسنپ، کاربران این سرویس تاکنون بیش از ۱۷۱۵ میلیارد تومان در خدمات مختلف صرفه‌جویی کرده‌اند.

  ۱۴۰۴/۰۶/۳۱     0    18.3k   زمان مطالعه: 1 دقیقه
معاون بازاریابی گروه اسنپ: اسنپ‌پرو ابزاری برای کاهش هزینه‌های ماهانه تا ۵ میلیون تومان

به گزارش سهندخبر به نقل از همشهری آنلاین، اسنپ‌پرو، سرویس اشتراک حرفه‌ای سوپراپ اسنپ با بیش از یک میلیون کاربر فعال در ۲۹ شهر کشور، می‌تواند تا ۵ میلیون تومان در هزینه‌های ماهانه کاربران صرفه‌جویی ایجاد کند. به گفته معاون بازاریابی اسنپ، کاربران این سرویس تاکنون بیش از ۱۷۱۵ میلیارد تومان در خدمات مختلف صرفه‌جویی کرده‌اند.

شناسه خبر: 75512305
مرتضی شاهدی فر مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه سهند خبر